Hos MainChef ved vi, hvor meget arbejde der ligger i at holde styr på et stort køkken eller en hel kæde. Der skal ses til alt fra indkøb til den færdige ret, og det kræver tid og energi at være over det hele tiden.
Hele planlægningsprocessen kan virkelig trække tænder ud. Holdet bag MainChef har en baggrund i faget, og vi ved derfor præcis, hvad det kræver, og hvor meget tid og energi, der skal lægges i det.
Netop derfor har vi sat os for at lave et system, der samler alt det, I skal bruge i én, samlet løsning. På den måde er det nemt for alle at tilgå. Så uanset om du er kok eller driftschef i et lille køkken eller på et hotel eller måske direktør eller selvstændig, kan vi tilbyde jer en brugervenlig løsning, der gør jeres arbejde nemmere og mere overskueligt.
Når I har planlagt en menu eller en ret, kan I også bruge vores food-kalkulator. Den kan præcist beregne, hvor meget I skal bruge af alle de ingredienser, I skal bruge. Herinde kan I også mere præcist beregne næringsindhold og mængde af økologi, hvilket også kan være dejligt at have et overblik over i processen.
Efter at have planlagt alt det praktiske og tekniske i systemet, er det tid til at bestille det, der skal bruges. Her kan MainChef hjælpe med alt inden for varebestilling, leveringskontrol og lageroptælling. I har mulighed for at sammenligne varer og priser, se sortiments fra leverandører, administrere spotvarer, håndtering af eventuelle specialvarer – alt hvad I har brug for for at kunne skabe den bedste sammensætning af ingredienser og råvarer.
Når de leverede varer er ankommet, kan I også lagerføre dem i systemet, så I altid kan holde øje med, hvad og hvor meget der er på lager. Alle, der er i systemet, har adgang til hele processen. Det betyder, at kokken i køkkenet kan følge med i den præcise opskrift i køkkenet, når retten skal laves.
Skal retten stilles frem og serveres, kan vi også hos MainChef give en hånd med digital skiltning. På den måde kan I på en miljøbevidst og smart måde skilte med priser, ingredienser og rettens navn., allergener og næringsindhold
Når retten er lavet, serveret og spist, er der efterfølgende også praktiske ting, der skal ordnes. Hos MainChef går vi op i miljøet og den grønne omstilling, og det kommer også til udtryk i vores systemer. I har mulighed for løbende at følge med i mængden af madspild og meget præcist notere, hvad og hvor meget der bliver smidt ud. Også svind kan man holde et overblik over. Der er ikke det, der ikke kan dannes et overblik over.
Alt dette lyder måske kompliceret, men vi lover jer, det er nemt at tilgå og bruge i jeres daglige virke – hvad enten du er kok, driftschef eller noget helt tredje. Hos MainChef ved vi, at det ikke er alle, der nyder at sidde og nørkle i systemer, så vi har gjort det så nemt og overskueligt som muligt. Og vores systemer er ikke låst fast på design og funktioner, så er der noget, I gerne vil have lavet om, så det passer til jer, gør vi det. Hold jer endelig ikke tilbage med at tage fat i os.
Lyder det som noget for jer? Tag endelig fat i os, hvis I gerne vil høre mere og have os som jeres strategiske partnere i køkkenet.
© 2024 MainChef – Designet af Aveo web&marketing